فروش و انتخاب توری پنجره دوجداره upvc

فروش و انتخاب توری پنجره دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش و انتخاب توری پنجره دوجداره upvc

بهرام پروهان

در فروش و انتخاب توری پنجره دوجداره upvc باید دقت کنید که برای کدام فضا توری نیاز دارید به طور مثال توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی درب و پنجره ها می باشد. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است.
فروش و انتخاب توری پنجره دوجداره upvc، امروزه توری های ویژه ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. این توری ها به انواع مختلف در بازار مانند توری رولی و یا پلیسه موجود می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم آن ها کاملا با پنجره هماهنگ می شود و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمی کند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی گیرد.
توری پنجره آلومینیومی
توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند. توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، توری های قدیمی هستند.
یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت فروش توری های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.
فروش و انتخاب توری پنجره دوجداره upvc :
• توری پلیسه
• توری آهنربایی
• توری رولینگ
• توری ثابت
• توری لولایی
امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی و یا فلزی در انواع مختلف توری های کشویی، توری های پلیسه، توری های ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است. که می توانید به سادگی با توجه به نیاز و فضای خود، نوع مورد نظرتان انتخاب کنید.امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی و یا فلزی در انواع مختلف وجود دارد
توری پنجره پلیسه
توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و … می باشد.
توری های مگنتیک یا آهنربایی همانند توری پلیسه بوده با این تفاوت که برای شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی بشویید ولی توری مگنتیک را می توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید.

توری پنجره

توری های مگنتیک یا آهنربایی همانند توری پلیسه بوده فقط نحوه شستشوی آن ها متفاوت است
مزیت توری پنجره آهنربایی نسبت به سایر توری ها
• عرضه در اندازه های مختلف
• نصب و مونتاژسریع آن
• شستشوی آسان پنجره و توری وطراحی زیبا با توانایی جداسازی توری
• امکان آسیب دیدگی کم
• بسته شدن خودکار توری ها به سبب بکارگیری قفل مگنتی و کاربرد آسان
• فرسایش کم و کاملا به صرفه
توری پنجره رولینگ
توری رولینگ ها به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را در پنجره ها دارد توری های رولینگ دارای فریم ثابت اند که به راحتی جا به جا می شوند برای فضاهایی مانند اتاق خواب ها گزینه ی مناسبی محسوب می شوند. توری های رولینگ یک طرفه افقی معمولا برای پنجره های یک لنگه بازشو مورد استفاده قرار می گیرد همچنین توری های رولینگ عمودی برای پنجره های کم ارتفاع و کوچک و توری های رولینگ افقی مناسب برای پنجره های دولنگه بازشو با عرض زیاد مناسب است اما این نوع از توری های رولینگ سخت ترین حالت را از لحاظ باز و بسته شدن نسبت به گزینه های دارد.توری رولینگ ها به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را در پنجره ها دارد
توری پنجره لولایی
توری های لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند و مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد این توری ها برای فضاهایی مانند درب ورودی حیاط ها بسیار مناسب اند.توری های لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند
چند مشخصه بارز و محسنات در و پنجره‌ دو جداره UPVC
درجه استقامت بسیار بالای پنجره دوجداره UPVC ،قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری از به هدر رفتن انرژی بوسیله پنجره دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت ۱۰۰%در برابرخوردگی و رطوبت هوا سهولت نصب و امنیت در برابر سرقت خود رنگی و عدم نیاز به رنگ اولیه و سالانه، تولید در رنگ های متفاوت درب و پنجره های دو جداره عدم نیاز به نظافت زیاد و تمیز شدن بسیار آسان مقاوم در برابر همه موارد شیمیایی، قیمت مناسب، تنوع فرم ها و بازشو ها،مقاومت متریالی و نصبی بسیار بالا و فرم و متریال مدرن و کلاسیک و وجود طرح ها و رنگ های متنوع.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: